Finalul lunii aprilie a adus pentru 14 studenți de la Universitatea din Oradea și Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași 4 zile de dezvoltare accelerată la Academia Holcim, sub îndrumarea trainerilor Școala de Valori și a specialiștilor din compania Holcim.

După prima zi de ateliere, care a stat sub semnul autodescoperirii, persuasiunii și vorbitului în public, a doua zi a fost despre luarea de decizii și rezolvarea problemelor. Echipele de participanți au gestionat un parc de distracții și au încercat să rezolve problemele care au apărut cu atracțiile sau personalul. Apoi, ziua a continuat cu un exercițiu de cooperare, în care tinerii s-au găsit pe o insulă pustie și a fost nevoie să formeze alianțe cu ceilalți pentru a supraviețui.

 

În a treia zi de Academia Holcim, studenții au vizitat fabrica de ciment Holcim din Aleșd, unde, înaintea unui instructaj temeinic de siguranță la locul de muncă, aceștia s-au echipat și au pornit la pas prin punctele cheie ale fabricii – moara de ciment, hala de depozitare, panoul de control și laboratoarele de chimie și asigurarea calității. După vizită, participanții au format echipe, iar mentorii Holcim le-au explicat cu lux de detalii o problemă reală, din istoria fabricii, pe care studenții trebuiau să o rezolve. Vor găsi soluția? Vom afla în ziua următoare.

Ultima zi de Academia Holcim i-a găsit pe studenții noștri tot la fabrica de ciment din Aleșd, unde lucrau de zor pentru a finaliza problema propusă și a prezenta soluția în fața mentorilor. Spre surprinderea tuturor, studenții din Oradea și Iași au reușit să găsească o soluție asemănătoare cu cea reală, iar ziua s-a încheiat cu felicitări, discuții între studenți și mentorii Holcim, întrebări despre cum arată candidații ideali pentru un interviu și sugestii despre cum să treci cu brio printr-un interviu de angajare.

Programul Academia Holcim continuă în lunile mai și iunie la București și Cluj-Napoca, unde studenții implicați vor beneficia de asemenea de 4 zile de practică și ateliere de dezvoltare personală și profesională.