W3Schools.com
W3Schools.com
W3Schools.com

Blog

Sprijină sectorul ONG-urilor din România! Redirecţionează din impozitul pe profit către cauzele, ONG-urile şi oamenii în care ai încredere!

Posted in Scoala de Valori and tagged | Leave a Comment

Daca toate Organizatiile Non Guvernamentale din Romania ar fi persoane care locuiesc impreuna, ele ar putea deveni un oras maricel – de dimensiunile unui oras precum Slobozia, Turda, Medias sau Alexandria. Insa, nimeni nu stie exact cat de active sunt cele peste 50,000 de organizatii non-guvernamentale inregistrate oficial in Romania. Fie ca sunt asociatii sau fundatii, ele au pornit la drum cu misiunea non-profit de a avea un impact pozitiv.

Langa ele, se alatura alte sute, poate mii de societati cu raspundere limitata prin a caror forma de organizare functioneaza afaceri sociale, structurate diferit, dar cu acelasi scop – acela al unui impact pozitiv. Continue reading

Susţine şi tu proiectele Şcolii de Valori!

Posted in Proiecte by Scoala de Valori. | Leave a Comment

E sfarsit de an si ne uitam in urma. Ultimele sase luni de zile au insemnat pentru mine si primele luni de fundraising. Ne-am bucurat sa ne dam seama ca suntem o echipa si impreuna cu toti prietenii organizatiei putem in felul asta sa sustinem proiectele Scolii de Valori.

Sase luni reprezinta o perioada mica, dar suficienta pentru a ajunge la concluzia ca activitatea de strangere de fonduri pentru ONG-uri nu este atat de simpla pe cat pare; deseori foarte anevoioasa, dar in ansamblul ei plina de satisfactii. Chiar daca de fiecare data inceputul este dificil iar esecul iti zambeste mai repede decat succesul, abilitatea se poate dobandi doar prin exercitiu. Continue reading

EUROEDU, Valorile României pentru România

Posted in Proiecte and tagged | Leave a Comment

Proiectul EUROEDU a insemnat pentru mine ducerea ideii de orientare in cariera pentru elevi, la un nou nivel. Am remarcat ca elevii performanti, cu potential, din liceele bucurestene, pe langa experientele prin care trec, olimpiadele la care participa, proiectele in care se implica nu au o imagine de ansamblu a ceea ce vor sa faca cu viata lor, cu viitorul lor atat pe termen scurt, dupa terminarea licelului dar si pe termen lung, peste 10 ani sa zicem. Atunci ne-a venit idea acestui proiect adresat elevilor pe care noi, l-am numit simplu, EUROEDU. Un proiect construit pe nevoile lor, enuntate de ei.

Continue reading

Bucuria GROW

Posted in Proiecte and tagged | Leave a Comment

Zilele astea am trecut prin niste momente care m-au facut sa imi dau seama ca am ales in fiecare zi a acestui an sa sarbatoresc Craciunul si sa ma bucur de el.

Cum? ..hmmm.. acum vine partea complicata! Tineti minte perioada liceului? Hai ca trebuie, primele iubiri, primele gelozii, chiulangeala in masa pentru ca primavara nu te lasa sa stai intre patru pereti, balul bobocilor, uniforma obligatorie pe care o-ndesi in rucsasc fericit la sfarsitul orelor, primul cercel in plus in ureche, nota de trecere la materii diverse, pregatirea pentru bac, fericirea descoperirii unui dascal care incet, incet iti devine mentor, legarea unor prietenii pe viata, dezamagirea de dupa destramarea prieteniilor…Cismigiu et Comp sau Liceu, cimitir al tineretii mele? Continue reading

Elevii excepţionali vor mai mult decât diplome

Posted in Proiecte and tagged , | Leave a Comment

Elevii cu performanţe în domeniul academic sau extra-curricular învaţă în primul rând pentru că le place, arată o cercetare a Şcolii de Valori în care au fost măsurate aspiraţiile şi motivaţiile tinerilor cu rezultate expcepţionale. În practică, asta înseamnă că sunt pasionaţi de ceea ce fac, că vor să ştie cât mai multe şi că sunt automotivaţi.

Tinerii care au participat la cercetare – elevi cu rezultate foarte bune la una sau mai multe materii, la discipline sportive sau cu activităţi sociale deosebite – au o atitudine raţională şi sănătoasă faţă de propriul succes: ei consideră că se datorează perseverenţei şi muncii susţinute, nu norocului sau vreunei forţe supranaturale. Acesta este indicatorul unei atitudini aparte faţă de muncă şi reuşită şi al unei auto-responsabilizări neaşteptate la vârsta lor. Continue reading