Noi credem că vara merge de minune o limonadă cu inspirație și creativitate, care să potolească setea de dezvoltare a adolescenților și să le alimenteze pofta de experiențe faine. Însă cum nu ne pricepem așa de bine la pregătit băuturi, am preparat în schimb iMKreative Camp, o tabără cu spirit inovator, ca o limonadă rece și bună, care a fost servită în perioada 3-7 iulie în Câmpulung Muscel. 

imkreative camp 2017

“Degustătorii” au fost 12 liceeni creativi, de clasele a 10a și a 11a, pasionați de marketing, cu dorință de învățare și curiozitate la purtător. Pensiunea Casa Blanca din Câmpulung ne-a întâmpinat cu brațele deschise, mâncare bună-bună și un spațiu prietenos pentru desfășurarea atelierelor.

Pe parcursul celor 5 zile, programul a fost unui variat, numai bun să potolească toate gusturile creative și să antreneze spiritul de echipă, abilitățile de comunicare și prezentare. Adolescenții au gustat din sesiuni interactive de învățare, traininguri și discuții cu specialiștii, aflând tot felul de informații interesante: cum se face un plan de marketing, care-i treaba cu piața, concurența și consumatorii, cum se construiește imaginea unui produs/serviciu, ce sunt gândirea critică și gândirea creativă sau cum poți lua decizii eficient.

Efervescența limonadei noastre a fost asigurată de doi speakeri extraordinari – Cosmin Șerban, Videographer și Maria Pricop, Președinte Consiliu Director IAA România, profesioniști cu ani de experiență în industriile creative. Aceștia le-au împărtășit liceenilor tips&tricks din culisele profesiilor lor și le-au oferit mostre de succes în carieră. Din echipa Școala de Valori, Irina Ionescu, Armina Sîrbu și Florin Ofileanu au adus un strop de nonformal și au contribuit la dezvoltarea unor abilități valoroase pentru viața personală și profesională a tinerilor.

După ce au savurat cunoștințele noi, adolescenții s-au împărțit pe echipe și au pus în practică noțiunile învățate, prin crearea unor produse și servicii inovatoare. Au rezultat astfel trei idei cu schepsis:

  • O pereche de căști cu comandă vocală, dedicate persoanelor nevăzătoare, prin care acestea pot accesa orice melodie de pe Youtube.
  • Unifind, o platformă online dedicată elevilor de liceu care reunește toate universitățile din lume și le oferă utilizatorilor cele mai potrivite opțiuni, în funcție de profilul acestora.
  • Zukfri, un business cu dulciuri gustoase, dar fără zahăr, de care se pot bucura copiii și adulții.

Am strâns și câteva impresii despre limonada, pardon! tabăra noastră creativă:

Prin participarea la iMKreative Camp am învățat cât de important este să crezi în tine și în ideile tale, cât de greu, dar și frumos poate fi să lucrezi într-o echipă și chiar cât de greu este să lucrezi în marketing. Această experiență mi-a dat mai multă încredere în mine, începând de la faptul că am reușit să țin un discurs în fața unui juriu, să accept provocarea de a promova un lucru într-un minut, până la a realiza un produs într-o singură zi. Asta mi-a arătat că nimic nu e imposibil atâta timp cât îți dorești să realizezi acel lucru. Daria

Participarea la iMKreative Camp m-a ajutat să îmi descopăr capacitatea de a lucra în echipă, capacitate pe care nu eram conștientă că o am. De asemenea, am învățat atât skill-uri noi din domeniul marketingului, dar și public speaking-ului, precum psihologia din spatele convingerii unui public de calitatea produsului, respectiv serviciului pe care îl creezi/promovezi. Alexa

Ne bucurăm că iMKreative Camp a răcorit mințile și sufletele participanților, oferindu-le o doză bună de inspirație pentru carieră!


Vara e în toi, așa că ne pregătim de o nouă tabără pentru cei care vor să schimbe regulile jocului, de data aceasta având ca ingrediente multiculturalitatea, impactul în comunitate și networkingul: GROW Summer Camp. Hai și tu!