Social Impact Award dă startul Votului Comunităţii: 10 echipe din Incubatorul SIA 2018 sunt parte din etapa de Community Voting unde îsi prezintă ideile cu impact pozitiv în comunităţile din care provin. În cadrul Incubatorului de afaceri sociale, echipele lucrează la transformarea acestor idei în proiecte concrete cu impact pe termen lung. 

SIA este o competiţie de idei de afaceri sociale, în cadrul căreia 3 echipe finaliste au ocazia de a câştiga premii în valoare de 5000 de euro, conectare la comunitatea internaţională în cadrul Summitul-ui de la Tbilisi, Georgia şi acces la academia de antreprenoriat social din Africa de Sud la Red Bull Amaphiko Academy în 2019. Premiile sunt alocate pe baza deciziilor unui juriu specializat.

În cadrul competiţiei, nu doar juriul este cel care recunoaşte meritul proiectelor înscrise, ci şi comunitatea. În perioada 3-25 septembrie puteţi alege printr-un vot online 3 proiecte preferate din cadrul SIA 2018. Fiecare proiect este promovat pe site-ul oficial al competiţiei printr-un videoclip de prezentare. Echipa cu cele mai multe voturi va câștiga Premiul Comunității, în valoare de 500 de euro.

De ce să intri şi să votezi:

  • susţii echipe/idei la început de drum;
  • te inspiri din abordările finaliştilor SIA;
  • descoperi produse şi servicii cu care ai putea interacţiona ulterior în mod direct.

Votează aici 3 idei de bine cu care rezonezi şi sprijină echipele din Social Impact Award în crearea unei schimbări pozitive în societate! 

Află mai multe despre ideile finaliştilor SIA la următoarele două evenimente destinate antreprenoriatului social în România:

  • Pe 18 septembrie în cadrul Social Innovation Talk, într-un context de învăţare şi descoperire unde alături de profeşionişti şi finalişti SIA putem creiona o conversaţie despre Accesul consumatorilor vulnerabili la energie, sănătate şi educaţie.
  • Pe 3 octombrie în cadrul finalei Social Impact Award 2018, unde îi puteţi susţine pe finalişti în timp ce aceştia îşi susţin pitchurile finale. Juriul va acorda 3 premii în valoare de 5000 de euro, la care se adaugă premiul de popularitate în valoare de 500 de euro, desemnat prin votul comunității.

Mai multe detalii pot fi găsite pe site-ul Social Impact Award.