[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”28357″ img_size=”large” alignment=”center”][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”Digitalizarea educației: ideile de antreprenoriat social de la Major League Cup PepinTEEN” font_container=”tag:h2|text_align:center”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Digitalizarea educației a fost una ditnre provocările din cadrul Major Leaue Cup PepinTEEN, proiect realizat de Școala de Valori în parteneriat cu ING Tech România. Pentru această temă, tinerii din competiția națională de antreprenoriat social au fost încurajați să găsească idei cu impact pentru o tranziție ușoară a educației în mediul digital. Aici, cele șapte echipe participante au ales să realizeze proiecte care să vină cu o soluție în domeniul digitalizării educației.

Digitalizarea educației

Digitalizarea Educației este un subiect care ne preocupă și ne vizează pe toți, fie că vorbim despre actorii principali implicați în ecosistemul educațional sau despre piața muncii și alte industrii. Pandemia ne-a arătat importanța pe care o are tehnologia în viețile noastre și cât de necesar este să o integrăm în educație pentru a ne adapta la era digitală.

Educația digitală vizează toți cetățenii pe tot parcursul vieții și este indispensabilă într-o lume care se află în plin proces de transformare rapidă. România se află pe ultimul loc în UE la capitolul servicii publice digitale, fiind singura țară cu un scor de sub 50%, față de media UE de peste 70%, conform Strategiei privind Digitalizarea Educației din România (2020), publicată de Ministerul Educației și Cercetării.

Provocarea pentru tinerii din competiția Major League Cup PepinTEEN nu a fost una ușoară, însă proiectele pe care le-au realizat și cu care au ajuns până în finala competiției și-au îndeplinit obiectivul și, cu siguranță, implementarea lor ar avea un impact major în viețile generațiilor Z și Alpha.

Iată cum ne-au descris tinerii proiectele lor și care au fost ideile câștigătoare:[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”28361″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

UNI_verse – Proiectul câștigător al locului I

”UNI_verse este o platforma născută din nevoia elevilor români de a se afirma, de a-și demonstra talentele și de a se dezvolta spre carierele pe care doresc să le urmeze.

Ideea să strângem oportunitățile școlare într-un singur loc ne-a venit din propriile nemulțumiri și probleme, care am observat că sunt relevante pentru mulți alți tineri din jurul nostru.

Prin UNI_verse, vrem să construim o punte între oportunități (concursuri școlare, studii superioare, voluntariat, internship-uri etc.), cei care le oferă și beneficiarii lor, astfel încât efortul pe care îl depun ambele părți ca să intre în contact să fie minim.”

Echipa: Iris Vavilov, Iustin Heroiu, Daniel Gruescu Ipatie, Andreea Ghiță, Valeria Istrate[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space css=”.vc_custom_1629463538288{border-top-width: 1px !important;background-color: #fafafa !important;border-radius: 3px !important;}”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”28373″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Moxie – Proiectul câștigător al locului III

Moxie este o platformă de e-learning pentru copiii de clasa a IV-a. Platforma noastră promovează ideea de învățare prin joc cu scopul de a crește interesul elevilor legat de școală, în același timp combatând abandonul școlar. Platforma dispune de cursuri animate interactive pentru copii și cursuri încărcate chiar de profesori. Modalitatea prin care dorim să stârnim curiozitatea copiilor este printr-un sistem de premii. Aceștia primesc puncte prin terminarea quiz-urilor de la finalul cursurilor animate, cu care pot achiziționa haine pentru caracterul lor. Pentru viitor dorim să implementăm diferite jocuri interactive, precum kahoot, pentru a da mai multă relevanță caracterelor elevilor.”

Echipa: Cristian Coman, Denisa Miklos, Istvan Huszar, Răzvan Panaite, Eduard Ștefan[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space css=”.vc_custom_1629463549019{border-top-width: 1px !important;background-color: #fafafa !important;border-radius: 3px !important;}”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”28360″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

STARTapp – Proiectul câștigător al locului II

STARTapp este o aplicație concepută de 5 adolescenți nonconformiști și are ca scop schimbarea conceptului tradițional de învățare.

Prin intermediul aplicației, tinerii (și nu numai) vor avea acces la cursuri despre educație financiară, design, educație pentru sănătate și multe alte materii esențiale pentru creșterea și dezvoltarea personală, materii care nu se regăsesc în programa școlară.”

Echipa: Briana Biro, Anda David, Octavian Balog, Sebastian Turbuț, Maria Dindelegan[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space css=”.vc_custom_1629463565675{border-top-width: 1px !important;background-color: #fafafa !important;border-radius: 3px !important;}”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”28364″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Emotiom – Proiectul câștigător al Premiului Special

Emotiom este o platformă educațională care își propune dezvoltarea tinerilor din România prin asigurarea unor materiale legate de subiecte precum educația sexuală și cea financiară.”

Echipa: Alexia Chiriță, Victoria Ionescu, Maria Bozga, Alexandru Culda, Cosmin Vișan[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space css=”.vc_custom_1629463576723{border-top-width: 1px !important;background-color: #fafafa !important;border-radius: 3px !important;}”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”28359″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

SkillSwap

SkillSwap va fi un site și, în final, o aplicație, care le va permite elevilor să își atingă împreună obiectivele academice, socializând de la egal la egal, conceptul din spate fiind învățatul în tandem, care este cea mai eficienta metoda de a învăța.”

Echipa: Sara Vătavu, Andrei Stanciu, Răzvan Stanciu, Andrei Opincă, Andrei Constantinescu[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space css=”.vc_custom_1629463595235{border-top-width: 1px !important;background-color: #fafafa !important;border-radius: 3px !important;}”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”28363″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Elmuna Café

Elmuna Café reprezintă locul perfect pentru elevii ce își doresc să își crească motivația pentru studiu. Reprezentând o cafenea virtuală, Elmuna Café creează o atmosferă relaxantă și liniștită, cu ajutorul design-ului atractiv și muzicii ambientale.

Obiectivul nostru este crearea unui platforme pentru motivarea elevilor de a învăța, prin răsplătirea acestora cu puncte, după ce trec prin niște jocuri care testează informațiile dobândite sau participă la activitățile ce îmbunătățesc cultura generală. Aceștia vor învăța într-un mod diferit, concurând pentru locul 1 cu prietenii, colegii sau cu toată țara!

Grupul țintă este alcătuit din toți liceeni care își doresc să își îmbunătățească și să își faciliteze timpul petrecut învațând.”

Echipa: Ioana Oțetea, Ilinca Mocanu, Izabela Ștefan, Diana Ceaușescu, Andrei Oțetea[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space css=”.vc_custom_1629463620727{border-top-width: 1px !important;background-color: #fafafa !important;border-radius: 3px !important;}”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”28362″ img_size=”medium”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Cloudy

Cloudy este o aplicație menită să asiste elevii în studiul fizicii. Proiectul este realizat de către și pentru elevii de liceu care își doresc să facă din învățare ceva mult mai interactiv și plăcut.”

Echipa: Cristina Ghimpețeanu, Alin Similea, Andrei Georgescu, Vlad Pencea, Andrei Taga[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]