Exceptionalii 2018: O companie buna. Sau mai multe. (1)

Ca parte din experiența Excepționalii 2018, cei 57 de liceeni participanți la proiect au avut parte de o zi de inspirație “pe teren”, vizitând mai multe companii și organizații de succes din București. Multinaționale, ONG-uri, afaceri locale, fundații sau spații pentru comunitate și-au deschis porțile cu drag pentru a le oferi tinerilor câteva cadre din activitatea lor de zi cu zi. 

Ziua de vizite în companii a fost așteptată cu nerăbdare de participanți, dornici să afle cum e atmosfera la un job, altfel decât din impresiile părinților și prietenilor. Pe 8 februarie, împărțiți în mai multe grupuri, în funcție de interese, tinerii Excepționali au făcut o călătorie incitantă în medii de lucru diverse, pe care te invităm să le descoperi mai jos:

EA

ea exceptionalii

Mirela Nicola și Alexandra Dulgheru ne-au întâmpinat și ne-au însoțit într-un tur al întregului birou EA. Fiecare etaj ne-a surprins cu decorul specific unui joc EA, așa că am profitat ca să facem multe poze. Am cunoscut-o pe Alina Bănuleasa, care ne-a povestit despre User Experience și despre traiectoria profesională în EA. Ulterior, Alexandra ne-a povestit despre oportunitățile de angajare/ voluntariat în cadrul EA, iar la final am vizitat camera serverelor. Cei de la EA au organizat și un Q&A cu premii, având 2 câștigători de jocuri de PC și un CD pentru întreaga grupă.

Excepționalii au fost încântați de această vizită, au pus întrebări relevante pentru interesele lor și au contribuit ca o vizită ce era programată să dureze 1 oră să atingă aproximativ 2 ore și jumătate.

EFdeN

Participanții s-au lăsat purtați în lumea ecologiei la EFdeN, plini de entuziasm și încredere.

Am fost impresionați de casa ecologică, sustenabilă, dar și de echipa faină care ne-a găzduit. Am aflat că în spatele succesului stă multă muncă, multă planificare, și că nu doar inovația schimbă lucrurile în bine, dar și îmbunătățirea celor deja create. Un alt lucru cu care am rezonat a fost despre cum ne alegem coechipierii, un element definitoriu fiind solidaritatea.

Graffiti PR

Poate că în PR nu e vorba doar despre oameni eleganți, îmbrăcați frumos și cu un zâmbet larg pe buze, dar dai și de așa ceva. Modul de prezentare a fost în exactă concordanță cu prima impresie: deschidere, căldură și povești interesante din spatele job-ului.

Ce rămâne după o vizită de la care participanții nu își mai doreau sa plece? Câteva gânduri: în momentul în care un om de PR nu își găsește creativitatea, sigur nu joacă Monopoly; în spatele fiecărui brand stă o valoare care e pusă în evidență prin toate campaniile; în PR ești un fel semi-zeu care se joacă cu bugetul pentru a ajunge la rezultatele dorite de companie.

7card

Lansat în 2012 de doi tineri antreprenori români, 7card e un serviciu inedit pentru organizații. Prin acest abonament, companiile le pot oferi angajaților acces în mai multe săli de sport sau la activități de well-being. Am vizitat întreg sediul și am descoperit cum se desfășoară activitatea de birou, au văzut cum muncesc, dar și cum se relaxează angajații 7card. La finalul vizitei am avut ocazia să discutăm, la o felie de pizza, cu unul dintre fondatorii 7card, iar ca amintire am primit brățări, yoyo-uri și stickere.

Itsy Bitsy

La Radio Itsy Bitsy am avut parte de povești amuzante cu cei doi extratereștri. Am fost întâmpinați chiar de Bitsy, cu care am discutat despre acest post de radio și am cunoscut-o și pe Itsy. Astfel, ne-am lămurit că vocile lor nu sunt trucate. În timp ce eram acolo, într-o clădire alăturată se desfășura o emisiune live pe radio, astfel că 3 participanți excepționali au povestit despre experiența lor în proiect. În plus, am făcut cunoștință cu Nadia Tătaru, unul din fondatorii acestui radio pentru copii.

Continuarea, în curând.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    X
    Salutare! SDV
    Bine ai venit!
    wpChatIcon