W3Schools.com
W3Schools.com
W3Schools.com
W3Schools.com

Vizite in companii

Cum arată o zi din viaţa unei companii? Sau, mai bine zis, cum e “la serviciu”? Pentru a înţelege mai bine modalitatea prin care oamenii pun în mişcare activitatea unei organizaţii, liceenii participanţi la proiect vor face cunoştinţă cu lumea business-ului în cadrul unor vizite la sedii de firme din industrii diverse. Îşi deschid porţile pentru Excepţionali următoarele companii partenere, cărora le mulţumim pentru complicitate:

universitatea alternativaUniversitatea Alternativă

Universitatea Alternativă este o comunitate de Schimbă-Lume, în care cultivăm libertatea, curajul și învățarea experiențială. Susținem fiecare student să se dezvolte în stilul său, în timp ce descoperă care este locul din care vrea să contribuie el la cum arată lumea din jur.

Website: www.universitateaalternativa.ro

linielogo mbtMB Telecom

MB Telecom este o companie aflată într-o continuă întrecere cu limitele aparent “imposibil” de depăşit  ale celor mai avansate cuceriri tehnologice ale prezentului. Scopul întrecerii este acela de a oferi soluţii de rezolvare a unor necesităţi sociale și economice prin generarea de noi produse și soluții integrate, ca răspuns la provocările de securitate ale prezentului.

Website: www.mbtelecom.ro

liniemccanMcCann Erickson Romania

Agenţia se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: „O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor sai.” Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucuresti, Momentum, UM, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.

Website: www.mccann.ro

liniehpHewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise este o companie de top în industria tehnologiei ce vine în sprijinul clienţilor pentru ca aceştia să ajungă mai departe, mai rapid. Având cel mai cuprinzător portofoliu din industrie, cu servicii de cloud pentru centre de date dar şi pentru aplicaţiile de la locul de muncă, tehnologia şi serviciile noastre ajută clienţii din toată lumea să facă IT-ul mai eficient, mai productiv şi mai securizat.

Website: www.hp-enterprisesolutions.com

linieassamblageAssamblage – Şcoala de Bijuterie Contemporană

Assamblage – Școala de Bijuterie Contemporană se constituia în anul 2010 la iniţiativa designerului David Sandu ca un instrument foarte util și realist raportat la nevoile designului românesc. Devine în scurt timp un mecanism din ce în ce mai amplu și complex, generând o comunitate creativă foarte strânsă, cu peste 350 absolvenți. Assamblage este  în  prezent  una  dintre  cele  mai  active instituții în promovarea bijuteriei de autor, iar din 2014 este partener oficial al prestigioasei şcoli Alchimia Contemporary Jewellery School, Florenţa, Italia.

Website: www.assamblage.ro

liniemicrosoftMicrosoft

Microsoft este lider mondial în producţia de software. Microsoft România îşi propune să valorifice potenţialul tinerilor şi să sprijine comunitatea prin intermediul unor programe specializate, să promoveze antreprenoriatul şi să ajute tinerii să îşi dezvolte abilităţi şi competenţe pentru a performa în pieţe competitive. În ultimii ani, sute de start-up-uri din zona de tehnologie au beneficiat în urma programului BizSpark; mii de tineri din comunităţi defavorizate au primit susţinere prin YouthSpark şi o serie de ONG-uri locale au obţinut beneficii în urma programului de donaţii, în valoare de 1 milion de dolari anual.

Website: www.microsoft.com

liniebvbBursa de Valori Bucureşti

Bursa de Valori Bucureşti (BVB) construieşte în prezent o piaţă competitivă în Europa Centrală şi de Est. BVB oferă oportunităţi de finanţare pentru companiile care vor să atragă investiţii din piaţa de capital din România. În ultima perioadă, BVB a înregistrat o creştere a fluxurilor de capital, din partea investitorilor instituţionali şi de retail, atât din România, cât şi internaţionali. Piaţa de capital din România s-a poziţionat pe o traiectorie ambiţioasă spre dezvoltare, iar perspectivele de creştere sunt optimiste.

Website: www.bvb.ro

liniestrauss logoStrauss România

Grupul Strauss este o companie internațională listata la bursă, cu peste 70 de ani de experiență în domeniu. Grupul este activ pe 5 continente, deține sute de mărci și are circa 14.000 de angajați. Strauss Coffee este a 5-a companie producătoare de cafea din lume în ceea ce privește achizițiile de cafea verde, iar în ultimii 7 ani s-a remarcat drept unul dintre producătorii de cafea cu cea mai rapidă ascensiune. Activitățiile Strauss Coffee se axează pe categoria de cafea prăjită, măcinată, dar și alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o soluție pentru piața AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele și servicii de cafea pentru birou.  Compania este unul dintre jucătorii principali ai piețelor de cafea din Europa Centrală și de Est, Brazilia sau Israel și se clasează pe locul 1 sau 2 în majoritatea piețelor în care operează.

Strauss România activează pe piața din România din 1994 și este una dintre cele mai importante companii producătoare de cafea de pe piaţa locală. Portofoliul companiei include brandurile Doncafe, Amigo, FORT, care se bucură de o reputaţie foarte puternică, atât în România, cât şi la nivel internaţional. Varietatea mare de branduri de cafea, de la economy până la cele premium, sunt special create pentru consumatorii români, în urma studiilor de calitate amănunţite, întreprinse periodic, pentru a satisface o gamă extinsă de gusturi şi preferinţe.

Website: www.strauss.ro

linieluxoftLuxoft România

Luxoft România, unul dintre principalii furnizori de software şi soluţii IT la nivel local, a intrat pe piaţa românească în anul 2008, prin achiziţia ITC Networks, una din cele mai mari şi mai vechi companii de software de telecomunicaţii de pe piaţa românească. Luxoft oferă dezvoltare personalizată de software şi suport pentru aplicaţii de bază şi aplicaţii vitale pentru afaceri, inginerie de produs, testare şi consultanţă în tehnologie. Soluţiile Luxoft sunt bazate pe produse şi platforme proprietare, care au un impact direct asupra rezultatelor de afaceri ale clienţilor. Compania se concentrează pe trei segmente: industria de telecomunicaţii, segmentul auto şi domeniul financiar.

Website: www.luxoft.com

liniebcr logoBCR

BCR este o bancă modernă dar cu tradiție îndelungată în oferirea serviciilor de calitate clienţilor săi. Aceasta este  cel mai mare grup financiar din România, parte a ERSTE şi desfăşoară operaţiuni bancare universale, dedicate persoanelor fizice şi juridice. Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.500 de angajaţi deservesc 16.2 milioane de clienţi în cadrul a 2.800 de filiale din 7 ţări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croaţia, Serbia).  După gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principalul partener pentru banking, BCR este cel mai valoros brand financiar din România!

Website: www.bcr.ro

liniebusiness magazin logoBusiness Magazin

Business Magazin este revista de business care într-o manieră clară şi accesibilă prezintă evenimentele cu adevărat relevante din mediul de afaceri din România şi din lume. De zece ani, evenimentele ce au impact asupra economiei şi mediului de afaceri românesc sunt reflectate cu acuratete în analizele Business Magazin, iar premiile obtinute în aceşti ani sunt o recunoaştere a valorii brandului BM. Ediţia tipărită a Business Magazin este citită săptămânal de zeci de mii de oameni, iar siteul revistei este parcurs, în medie, de 600.000 de vizitatori unici în fiecare lună.

Website: www.businessmagazin.ro

liniekaufland logoKaufland

Prezentă pe piaţa din România încă din anul 2005, Kaufland România înregistrează la momentul actual mai mult de 100 de magazine în toată ţara şi peste 12.700 de angajaţi. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 22.000 de articole diverse (produse de marcă, produse locale, mărci exclusive) şi oferă clienţilor nu numai preţuri reduse ci şi prospeţime, varietate şi o calitate superioară. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1000 de magazine în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi România.

Website: www.kaufland.ro

liniekickoffKick Off Events

Kick Off Events este o agenție de publicitate full-service, fondată în 2005, specializată în marketing sportiv și eSports. Compania colaborează cu federații de sport, sportivi, cluburi, dar și clienți corporate. Kick Off Events a implementat evenimente precum Cupa Prieteniei Bergenbier, The Color Run, ESL Arena, East European ComicCon, Cupa Unicredit Leasing, ”Fugi în curtea școlii!” și Kids’ Day.

Website: www.kickoff.ro

liniecoca cola hellenicCoca-Cola HBC România

Coca-Cola HBC România este lider al industriei de băuturi non-alcoolice din România si este parte a Grupului Coca-Cola HBC, al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului la nivel global cu vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de peste 589 milioane de oameni.

În România, activitatea companiei a început în anul 1991 și, încă de atunci, deține și funcționează pe baza unui sistem propriu care include producția și distribuția unei game variate de băuturi răcoritoare. Astăzi, Coca-Cola HBC România îmbuteliază produsele din portofoliul Coca-Cola în trei fabrici – situate in Timișoara, Vatra-Dornei și Ploiești, iar produsele sunt oferite către consumatori printr-o reţea de peste 20 de depozite şi centre de distribuție. Dintre cele trei, fabrica din Ploiești este cea mai mare fabrică a companiei din Europa de Sud-Est.

Website: www.coca-colahellenic.ro